1. Declinarea responsabilitatii

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu caracter exemplificativ, produsele pot sa fie diferite de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in aceste situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se livra comanda si nu se va livra decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor de pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. In cazul in care alte detalii sau preturile la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, alle.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Valoarea maxima a obligatiilor societatii SEBASTORE SRL, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de societatea SEBASTORE SRL de la clientul respectiv.

2. Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului www.alle.ro, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.alle.ro va fi considerat o tentativa de fraudare a site-ului si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

3. Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat pe cale amiabila. Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu domnul administrator Gabriel Nagy la numarul de telefon 0757060136 sau la adresa de email – nagysandugabriel@gmail.com In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Romania.

Pentru orice sesizari sau observatii pe probleme legate de incalcarea drepturilor de autor sau alte litigii, puteti face reclamatie la adresa de email – office@alle.ro

4. Disponibilitatea si pretul produselor

Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.alle.ro sunt disponibile in limita stocului.

Preturile produselor prezentate pe www.alle.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

Preturile produselor  conțin TVA

Societatea SEBASTORE SRL poate solicita clientilor diferite sume cu titlu de avans in cazul produselor ce nu se afla in stocul companiei. In situatia in care clientul refuza achizitia produsului la livrarea acestuia va pierde suma achitata.

5. Garantii

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.alle.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Lipsa certificatului de garantie al produsului – daca este cazul, trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la receptia marfii la adresa de mail sebastorefashion@gmail.com Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

6. Returnarea produselor

Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
  1. Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SEBASTORE SRL
  2. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SEBASTORE SRL
  3. Renuntarea la cumparare

Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. SEBASTORE SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat. Pe langa cerere, dosarul trebuie sa contina factura in original, cat si copie dupa buletinul persoanei pe care a fost facuta factura.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat
  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele originale trebuie mentinute intacte
  • In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, si care contin materii prime de origine animala gen: hrana uscata (deshidratata), hrana semiumeda, hrana umeda (conserve, plicuri), recompense(biscuiti, batoane) etc se va proceda conform prevederilor legii in vigoare, dupa cum urmeaza: “Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”, cu alte cuvinte produsele din categoriile : hrana uscata (deshidratata), hrana semiumeda, hrana umeda(conserve, plicuri), recompense

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou SEBASTORE SRL are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Coletul cu produsul de returnat se va trimite inapoi spre SEBASTORE SRL prin firma de curierat rapid sau Posta Romana fara ramburs.

In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

Platile produselor comandate de pe shopul www.alle.ro se pot efectua dupa cum urmeaza:

  • Plata ramburs – in momentul in care primiti produsul, prin achitarea acestuia catre reprezentantul firmei de curierat. Prin folosirea acestei metode de plata, nu puteti trimite cadouri altei persoane.
  • Prin virament bancar cu ordin de plata in contul: RO66INGB0000999907152115 ING BANK
  • Plata Online cu cardul prin mobilePay –  Plata online cu cardul este realizata folosind serviciile mobilPay, cel mai sigur procesator de carduri si cel mai multe optiuni de plata online dinRomania
 

7. Dispozitii finale

Alle.ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.alle.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Pentru orice lamuriri sau informatii suplimentare, nu ezitati sa ne contactati pe adresa office@alle.ro

“alle” ®, inclusiv logo-ul grafic, este marca inregistrata, proprietate exclusiva a SC SEBASTORE SRL Cluj-Napoca. Toate drepturile rezervate. Utilizarea si reproducerea acestora fara acordul scris al proprietarului este strict interzisa.